Palvelut

Säätiöiden apurahapalvelu

Säätiöiden taloushallinnon asiantuntijamme hoitavat säätiön puolesta apurahatoimintoihin vaadittavat tehtävät organisoituneesti ja täsmällisesti.

Säätiöiden apurahapalvelu

Apurahojen myöntäminen on monelle säätiölle itse toiminnan tarkoitus, ja siten apurahatoimintojen hallinta on iso osa operatiivista toimintaa. Tänä päivänä monilla on manuaalisen hallinnon sijasta käytössä sähköiset järjestelmät, mutta ne eivät kuitenkaan kata kaikkia apurahojen jakoon liittyviä toimintoja. Prosessiin jää useita vaiheita, jotka on hoidettava järjestelmän ulkopuolella.

Asiantuntevaa apurahatoimintojen hallintaa

Säätiöiden taloushallinnon asiantuntijamme hoitavat säätiön puolesta apurahatoimintoihin vaadittavat tehtävät järjestelmällisesti ja täsmällisesti. Hoidamme hakemusten järjestämisen, esittelyn hallitukselle, vastaukset, maksatuksen ja vaadittavat seurannat.

Avustamme myös apurahatoimintojen organisoinnissa, mikäli säätiö haluaa aloittaa apurahatoimintojen hallinnan sähköisessä järjestelmässä.

Toimintaamme tukee myös jatkuva kiinteä yhteistyö säätiöiden asiamiesten, varainhoitajien ja tilintarkastajien kanssa.

Palvelu sisältää

  • Hakemusten vastaanottaminen ja valmistelu päätöksentekoa varten
  • Myöntöilmoitukset ja ohjeistukset apurahansaajille
  • Apurahansaajien yhteyshenkilönä toimiminen
  • Apurahojen maksatus
  • Apurahailmoitukset verohallinnolle
  • Apurahailmoitukset tutkimusapurahoista Melalle
  • Apurahojen käyttöselvitysten vastaanotto ja seuranta
  • Raportointi säätiölle

Hinta alkaen 80 euroa / tunti

Hintaan lisätään voimassa olevan verokannan mukainen arvonlisävero.

Ota yhteyttä

Peltonen Hanna - Premium Group

Peltonen Hanna

Johtava kirjanpitäjä, KLT

Hanna Peltosella on rautainen ammattitaito taloushallinnon tehtävistä. Jo vuodesta 1995 hän on toiminut säätiöiden ja yleishyödyllisten yhteisöjen kirjanpidon parissa. Hanna toimii säätiötiimissä johtavana kirjanpitäjänä ja on alansa erikoisasiantuntija.

Kielitaito : suomi, ruotsi ja englanti

Hakkarainen Kati - Premium Group

Hakkarainen Kati

Junior kirjanpitäjä
(vanhempainvapaalla)

Kati Hakkaraisella on monipuolinen työkokemus erilaisista assistentin tehtävistä sekä Premiumissa lakipalveluiden avustavista tehtävistä. Premiumissa Kati aloitti vuonna 2017 ja säätiötiimissä juniorikirjanpitäjänä alkuvuodesta 2022.

Palvelukielet: suomi, ruotsi, englanti ja saksa

Yhteydenottopyyntö

Mikäli haluat lisätietoja palveluistamme, lähetä meille lyhyt viesti, niin palaamme asiaan mahdollisimman pian.

Yleiset tiedustelut

office@premiumgroup.fi
+358 (0) 9 622 2605

Voit olla myös suoraan yhteydessä asiantuntijoihimme